mandyvp.reismee.nl

Het zonnige Coimbra :)

Er is alweer een week voorbij sinds ik naar Portugal kwam! En het voelt als een eeuwigheid geleden dat ik op het vliegveld van Lyon stond! In Coimbra werd ik door de leraar opgehaald en bij het appartement afgezet. De reis was bijna vlekkeloos verlopen. Ik was alleen bijna bij een verkeerde man in de auto gestapt (ik dacht dat het de leraar was) en ik heb 50 minuten bij de verkeerde bus halte gestaan waardoor de leraar me niet kon vinden (oeps..). Gelijk een goede eerste indruk achter gelaten!

Dit was mijn uitzicht uit de trein!

Hier zijn wat foto’s van mijn kamer:

Deze (enge) trap leid naar mijn zolder kamer, dat gaat nog eens wat worden met een drankje op… :O

Zo zag mijn kamer er uit toen hij nog opgeruimd was...

Ik heb zelfs een bureautje!

De hele week hebben we al les op school gehad, onze dagen zijn van 9.00 tot 17.00 met 2 uur siësta. Soms gaan we terug naar het appartement om daar te lunchen en soms blijven we op school. Tot nu toe hebben we vooral veel cultuur en taal les gehad, waarbij we wat over de geschiedenis van Portugal leren en was basis zinnetjes in het Portugees. Olá, o meu nome é Mandy :)

Zelfs op zaterdag hebben we een cultuur les met de leraar gehad. Waarbij we het oude deel van Coimbra gingen bekijken zoals het kasteel, wat tegenwoordig een universiteit is. En jaja, inclusief Harry Potter gewaden!

Gister avond zijn we ook wezen stappen in Coimbra, wat tot een zeer geslaagd avondje heeft geleid! We zijn geeïndigd in een club waar je 10 euro entree moest betalen, maar er vervolgens wel open bar was!

Boa Tarde!

Reacties

Reacties

Jamie vd Poel

heeey mandy wat super leuk om te lezen! Je schrijft het echt op een leuke manier!

En wat een grote kamer heb je zeg ik zou je alleen wel inhouden met de alcohol als ik zie met wat voor een trappetje je omhoog moet lopen!

Lopen jullie zelf ook rond in zo'n Harry Potter gewaad?

Veel plezier en laat snel weer wat weten

Francis

hi Mandy!

Wat leuk om iets van je te horen!
De fotos in je verslag zien er goed uit????
Geniet ze en heel veel succes met je lessen

Liefs,

Francis

Merel

Open bar! Wel belangrijk om te vermelden inderdaad, haha!

Ziet er leuk uit allemaal!

Veel plezier!

xxx

mandyvp

Bedankt meiden!

Op mijn school hoeven we helaas niet rond te lopen in van die Harry Potter gewaden :P maar volgens mij dragen ze het ook alleen op speciale gelegen heden (hoewel ik niet weet wat voor gelegenheid er afgelopen zaterdag was)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!