mandyvp.reismee.nl

Het toch niet altijd zo zonnige Coimbra

Ook hier in Portugal konden we niet aan de regen ontkomen. Onze leraar had ons al gewaarschuwd dat het de komende twee weken zou gaan regenen en dat het daarna weer mooi weer zou worden. Ik kreeg echt het idee dat we een soort tropische storm zouden krijgen, maar gelukkig zijn ze hier in Portugal niet zo veel gewend! Met de regen valt het namelijk wel mee.

Smile

De afgelopen week hadden we echt een rustig weekje, we waren drie keer de hele ochtend vrij. Daarnaast hebben we tot nu toe bijna geen huiswerk (op een paar Portugese zinnetjes na), waardoor het als een soort vakantie voelt. De taken die ik eigenlijk wel zou moeten doen (afstuderen), komen er daardoor ook nog niet helemaal van…

Vrijdag zijn we met een groepje meiden naar de Ierse pub gegaan. Wat een gezellig avondje was!


Zaterdag heb ik samen met Romy en Lotte, Coimbra nog een beetje verder ontdekt. We hebben twee tuinen bezocht. Daarna kwamen we spontaan bij een gebouw waarvan we eigenlijk geen idee hebben wat het eigenlijk is, maar het zag er wel leuk uit! Op de terugweg bezochten we nog twee kathedralen en hebben we op het pleintje geluncht.

In de avond hadden we door de regen niet zo veel zin om het huis uit te gaan, waardoor we besloten om te gaan kaarten en een paar potjes ‘wie ben ik?’ te spelen. Dit was zelfs zo geslaagd dat we dat zondag avond weer hebben gedaan.

Afgelopen week heb ik mijn hardloopschoenen tevoorschijn gehaald. In eerste instantie omdat ik er voor wilde zorgen dat ik niet voor niets alle sportspullen had meegenomen. Het hardlopen ging zelfs zo goed dat ik, ondanks de heuvels, daarna nog twee keer ben gaan rennen. Vandaag heb ik zelfs ruim 10 kilometer gerend (ik weet serieus niet waar die motivatie ineens vandaan kwam), maar daardoor zal ik morgen (en overmorgen) wel flinke spierpijn krijgen…

Tchau!

Reacties

Reacties

Francis

Wauww goed bezig!! Al vast in training voor de dam tot dam?
Ik zeg ga zo door!!:)

Larissa

Vind ik leuk!

Merel

Lekker Man! Ik hardloop helemaal nooit meer, maar hier is het ook koud.. dammit!

Als je terug komt maar weer samen!

xxx

mandyvp

Ja ik wil dit jaar wel echt graag mee doen aan de dam tot dam loop! Wil je het zeggen als je je bij de action kan inschrijven?

Ja goed idee Merel, samen rennen is toch wel gezelliger! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!