mandyvp.reismee.nl

Porto!

Inmiddels heb ik er (na vandaag) weer twee weken stage op zitten in een privé kliniek en ik moet zeggen dat deze twee weken stage toch wel behoorlijk saai waren. Gelukkig hadden mijn huisgenootjes, die er de vorige twee weken waren, me op het ergste voorbereid, waardoor het ook weer niet zó erg was. We hebben ons gedurende de dag hoofdzakelijk vermaakt met spelletjes als ‘Ik zie, ik zie wat jij niet ziet’ en ‘wie ben ik’. In ‘wie ben ik’ is Patricia trouwens echt super goed, ik nam mensen als Toetanchamon in mijn hoofd die ze zonder moeite kon raden, terwijl ik niet eens op Britney Spears kwam…

Het voordeel van de middag dienst, is dat we gewoon kunnen stappen zonder al te brak op stage aan te komen. Zo konden we vorige week dinsdag naar de Erasmus welkoms party gaan. Samen met een hele groep Erasmus studenten gingen we eerst uiteten en daarna naar een kroeg, die vervolgd werd door een disco. In de disco werden we verrast door een echte Fado act, hebben we toch nog een beetje cultureel gedaan!

Vrijdag waren we lekker vrij, waardoor we Porto gingen bezoeken! Helaas zat het weer niet helemaal mee waardoor we besloten om een bus tour te doen, zodat we als ultieme toeristen de stad konden bekijken.

In Porto zijn we ook naar een port proeverij geweest, hier hebben we een rondleiding gekregen en hebben we van alles over port geleerd. Als afsluiting kregen we een glaasje Ruby en Tawny port.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!