mandyvp.reismee.nl

Een korte update :)

Eigenlijk heb ik de afgelopen twee weken niet zo heel veel mee gemaakt, ik heb de afgelopen twee weken stage gelopen bij een privé kliniek waar ik eerder ook al stage heb gelopen. Dit keer had ik de ochtend dienst, wat wel veel beter beviel dan de middag dienst, want nu had ik nog de hele middag voor mezelf. Ik hoef nog maar één dag stage te lopen (van 12 uur) en dan zit mijn stage er al weer op!

Dit ben ik trouwens mijn stage buddy, Patricia!


Sint Patricks day was afgelopen dinsdag en met de Ierse meiden, moesten we dat natuurlijk uitgebreid vieren! Helaas had ik, op een groene riem na, niets groen in de kast. We zijn eerst naar de Ierse pub gegaan en daarna naar de NB club. Gelukkig konden we op stage regelen dat we woensdag vrij waren en dat was maar goed ook, want ik had geen stem meer over. Mijn stem was daarvoor sowieso al ver te zoeken door een verkoudheid, maar woensdag kon ik niet normaal meer praten, ik kon alleen nog piepen. Gelukkig was het donderdag al weer bijna over en is hij nu weer normaal!


Vandaag was natuurlijk de solar eclips en die wilde ik natuurlijk ook zien, gelukkig konden we er vlak voor we stage gingen lopen nog even naar kijken. Waar een mammogram allemaal wel niet handig voor is!

Het Portugal avontuur zit er alweer bijna op en omdat we aan het einde nog een paar dagen vrij zijn ben ik samen met Lotte en Romy een roadtrip door de Algarve (zuid Portugal) aan het organiseren. De auto is al geregeld en donderdag 2 april gaan we richting het zuiden. We moeten alleen nog uitstippelen waar we precies heen gaan en de overnachtingen regelen, maar ik heb er nu al super veel zin in! Daarnaast komt Carmen volgende week ook nog op bezoek, dus ik zal me ook de laatste 2,5 week zeker niet vervelen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!